Patrik 1.5

Igår var det myskväll hemma på Ronnebygatan. Allt som krävs för en lyckad kväll i mitt liv fanns med:) Med detta hänsyftas Jacob, Emelie, en stor påse godis, chips och givetvis dippa. Wohoo, vilken helkväll! Tittade först på finalen av På spåret, där vår favorit Johan Wester vann, tillsammans med Lisa Syrén. Hurray!

Efter det var det äntligen dags att titta på en film jag länge längtat efter att få se. Patrik 1.5!!!
Vet att det var ett tag sedan den kom, men pga vissa tekniska problem;) har vi inte kunnat se den innan. Men nu så! Och det var så värt väntan! Underbar film, satt typ och skrattade hela tiden. Obetalbart när Sven(Torkel Pettersson) försöker luta sig mot häcken... Eller när Göran(Gustav Skarsgård) svingar grannen ner på uppfarten med en duns!! Hahahaha!! Om ni inte sett den! Se den! Underbart underbar film! Åh, jag vill redan se den igen!

Samtidigt som den var fruktansvärt rolig så hade den även ett djup. Jag kan tänka mig att den är smärtsam för alla par som har problem att få barn, oavsett vad detta beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0