Onsdag

Jeez, redan onsdag!! I övermorgon har jag tenta, huh det närmar sig med stormsteg. Känns som jag har lite koll i alla fall. Har ju varit på alla föreläsningar, antecknat som en tok och läst på flitigt till varje gång. Så nu är det repetition som gäller, sedan är det bara att hålla tummarna för att det går vägen. Hade varit skönt.

Idag har jag ägnat morgonen åt att läsa ut Hemsöborna...oväntat slut tycker jag. Hm.
Och nu sitter jag här och roar mig lite. Tror jag ska åka in lite tidigare till Lund idag, ska spana om jag kan hitta något fint att ha på mig på fredag. Har ingen direkt bild, ska bara kolla runt lite. Hittar jag inget så blir det väl den trogna gamla svarta. Känner man sig alltid fin och partyklar i:)

Efter föreläsningen som är 13-16 så är min plan att gå till Gerda.
Sjukt längesen jag var där, blir ju aldrig av. Men ska återigen försöka få igång ett något mer hälsosamt liv...med någon löprunda eller gymträning i veckan. Kom igen nu då!! Idag blir det i alla fall gympa, kändes lagom ansträngande, och passade med tiden. Och ikväll är det såklart volleyboll som vanligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0