Morgonstund har guld....

Uppe med tuppen som vanligt. Sjukt egentligen, att jag som är så fruktansvärt morgontrött likväl masar mig upp vid halv åtta varje dag. Oavsett om jag börjar tidigt eller ej. Man får ju så mycket gjort, de där första timmarna. Som igår....jag hann springa en runda, äta en lugn frukost, dricka mycket kaffe, surfa runt och ha det allmänt bra..innan jag började jobba klockan 12. Inte illa tycker jag. Sen är ju det där med att gå upp absolut jobbigast när man fortfarande befinner sig i sängen. När man väl är uppe och har siktat kaffebryggaren, ja då funkar det faktiskt:)

Idag hade jag dock ett mission med att gå upp i ottan. Tvättid från 8-12.
Vi tvättar alldeles för sällan, vilket leder till tvättberg av oanad kvantitet. Plus att det leder till 0 trosor i underklädeslådan...inte kul:( Så känns riktigt skönt att pyssla med det. Håller även på med lite plugg...försöker utforma och få koll på hur min rapport ska byggas upp. Jag har rejäl ångest för detta, vilket får till följd att jag inte tar tag i det...vilket i sin tur leder till än mer ångest. Ond cirkel helt enkelt. Ska träffa min lärare för handledartid vid kvart i tre idag, hoppas hon kan lugna och hjälpa mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0