Min stackars skalle...

Oj, vad jag är trött i huvudet! Kanske blir så när man sitter på ett pratigt kafé och pluggar i två och en halv timme.. Puuh!! Menmen, måste plugga lite mer så jag klarar tentan! Måstemåste. Men inte nu. För nu ska jag alldeles strax iväg och träna. Tror jag kan vara bra, skönt att rensa hjärnan lite...så pallar jag kanske plugga lite till ikväll. Hade ju varit skönt att slippa sistaminuten-pluggandet imorgonbitti...menmen!

Träning ikväll alltså!
Är sjukt sugen, då det inte blev någon fysisk träning igår. Pratade istället om mental träning och om hur vi i laget kan hjälpa varandra och Jessa så att träningarna blir så bra de kan bli. Intressant och viktigt, trots att det är lite (eller snarare mycket) frustrerande att inte få röra boll... Men ikväll!!! Wohooo, jag ska dunka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0