Lördag

Det är helg! Och jag har jobbat idag... Men fick i alla fall en alldeles underbar morgon tillsammans med min älskling. Vi bakade scones och mös i soffan framför skidskyttet...som ju inte gick jättebra. Men  vi hade mysigt:)

När man jobbar på H&M ska man vara fin och proper:) Det har jag varit idag...iklädd ny tröja från H&MDivided. Så fin, har den i rött också. Till den blev det jeans från Lee och mina eviga följslagare: vita Converse. Babe bistod och tog detta vackra kort på mig, tur att man ser hur stökigt vi har det hemma. Imorse lekte Jacob att han hade ett fort i soffan. Då låg den enorma klädhögen där. Nu huserar den i sängen.

Nu är det Melodifestival...nja säger jag nog.
Känner mig inte speciellt övertygad i år överhuvudtaget. Tacka vet jag när The Ark var med! Då var det ju inget snack. Deras låt är ju fortfarande min favorit:) Menmen, vad göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0