Jesus Christ Superstar

Gick inte att logga in igår...grr! Men i alla fall, igår var en soft och skön söndag. Har ju varit ledig hela helgen, vilket har lett till att det blivit mycket soffhäng.

Igår alltså! Jag och Jacob tog en liten promenad och gled in för en fika på Mocca, ligger ganska nära Triangeln.
Lite italiensk touch, med god cappucino. Slog mig ner i läskig stol som fick Jacob att skratta så fort han tittade på mig. Lite instabil sådär. Njöt även av en bit morotskaka...mums!

Klockan 4 var vi på plats på Malmö musikteater, för att se föreställningen Jesus Christ Superstar...där min favorit Ola Salo spelade huvudrollen:)
Vi blev bjudna av mamma och pappa och hade sällskap av dem och Maria och Anders. Trevlig, lite vag föreställning. Judas hade tidigare fått väldigt bra kritik för sin insats, och där måste jag hålla med. Det är nästan så att det är han som har huvudrollen, Jesus blir mer en bifigur. Man talar om honom. Typ, haha!!
Efter föreställnigen promenerade vi hem och avnjöt ytterligare en inflyttningspresent. Denna gång blev det tapas, som vi fått av Emelie och Tove. Mumsigt värre, tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0