Imorgon är det match!

Imorgon har vi en sjukt viktigt match...har jag förstått. Brukar inte ha koll på tabeller, men vet att imorgon är ganska så avgörande för ifall det blir spel i division 1 nästa år. Och det vill jag ju att det ska bli. Så testar Jacobs knep, att börja ladda dagen innan och tänka positiva tankar. Tänktänktänk...hoppas det funkar. Behöver lite fina och peppande bilder. Vilken linslus jag är;)
Mottagning är sjukt viktigt! Funkar det, funkar allt!!! Good feelings!

Men anfall är så sjukt kul det med!! Wohoo, hoppas på att få dunka riktigt mycket imorgon. Bortamatch mot Engelholm, krossa!!!

Och slutligen...en som typ alltid får mig på gott humör. Min älskling, min babe. Jacob helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0