Fredagen den 13 är här!

Otursdag idag alltså....känns ju bra när det är dags för tenta:p Menmen, bara hålla tummarna för att något av allt det jag läst satt sig i min lilla skalle.

Ojoj, det händer mycket idag! Har redan varit ute på en löprunda, det kändes riktigt bra. Bylsade på mig som bara den för att inte frysa...det funkade. Gav mig av innan frukost, sjukt skönt att sätta igång kaffekokaren och brödrosten när jag var tillbaka:) Nu sitter jag här, nyduschad och fin. Ska snart bege mig till Lund. Tentan börjar klockan 13, men ska in lite tidigare för att bulla upp med godis, mineralvatten och latte från EspressoHouse. Man måste ju ha något att motivera sig med, och koffein är nödvändigt för att hålla hjärnan i trim! 4 timmar! Puuh! Sedan bär det av hem, för att ladda inför partajet! Åh, längtar redan tills jag får lämna tentasalen!! Men fram tills dess: FOKUS!!! Det är mitt mentala ord, hoppas det funkar i skolan också:)

Mumsmums!!!

En trevlig sak som händer idag är ju att Jacob och jag varit tillsammans i 14 månader. Det rullar på i en rasande fart måste jag säga. Känns som det var igår jag satt, och bubblande av lycka glodde på displayen som visade ett JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0