F*n och j*vlar!!!

Kommer hem efter en lång och slitsam arbetsdag;), och vad ser jag när jag öppnar mejlen?! Ett meddelande från Gina Tricot om att mina  jeans tyvärr inte fanns i lager.. Nä, men då ska de väl för f*n inte stå som tillgängliga i shoppen heller!!! Sur jag är! Blev så sjukt glad när jag såg att de fanns inne...och så nu detta! Mutter... Menmen, kommer väl över det med en vacker dag. Tror jag ska ta en titt på de trashade från Bikbok...de är dyrare, men ack så snygga. Att bli kär i ett plagg brukar ju vara ett gott tecken, får väl prova och känna efter... Hm..

Det gick i alla fall bra att jobba, stod mest i kassa. Hade inget shoppingsug alls, lite märkligt men tur med tanke på min rådande ekonomi:)

Babe hade åkt hem tidigare från jobbet för att han var sjuk...stackarn:(
Snabbade mig hem för att ta hand om honom. Men han mår nog lite bättre nu, han gjorde kvällsmaten. Pannkakor med sylt och glass, mumma!! Imorgon är det löning! Hurray! Och jag måste plugga satan! Blä!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0