Äntligen!

Vi har fått gardiner! Lycka! Åh, det känns sjukt bra, vårt hem har äntligen blivit lite civiliserat. God bit på vägen i alla fall, några tavlor på väggarna och gardiner är ett måste för att en bostad ska få klassas som ett hem. Satte upp dem igår efter att ha varit hemma i Svedala och fått dem sydda. Mammas väninna Ulla var på besök, det är hon som sytt typ alla våra gardiner. Tur vi har henne, hon syr i racertakt...samtidigt som hon snackar satan med mamma. Haha!! Jättefint är här nu i alla, tror vi fått ordning på vecken. Har den typ som kallas kappa...av den enkla anledningen att jag hatar längder. Tycker de är så tråkiga, vem fan vill sitta och glo på en ful gardinstång?! Och så blir de sjukt dammiga och äckliga där ner och är i vägen. Jag kan hålla på länge än;) Så därför har vi inte såna, utan fina kappor istället. Jag är nöjd:)

Idag är det skola och träning som står på schemat.
Började en ny kurs i måndags, denna ska i slutändan leda fram till en "liten" rapport på 5-6 sidor. Jag kan inte tycka att det är lite hur mycket jag än försöker...och har ingen aning om vad jag ska skriva om.. Suck, det börjar bra. Menmen, det löser sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0