Alla hjärtans dag

Jag sitter för tillfället i soffan, käkar ostringar, dricker cola och läser bloggar. Njuter superdupermegamycket av min lediga helg.. Superskönt! Jacob sussar här bredvid mig, han är lite trött efter gårdagen:) Så vilt var det ju inte. Lite lagom mycket folk, alla fick typ plats runt bordet. Det dracks (mycket)vin och käkades (mycket)chips....och dippa förstså. En liter Holiday-dippa stod jag och Lisa och blandade ihop innan gästerna anlände, haha!

Nu har min fina vän återvänt till västkusten
. Så sjukt kul att hon kom ner, satt typ bara och snackade med henne igår. Kass värdinna jag är;) Om jag varit lite mer uppmärksam hade Biffen kanske inte gått sitt förfärliga öde till mötes...hon mådde inte så bra;) En släng av akut maginfluensa kanske...

I alla fall, idag har jag haft en riktig mysdag, började med lång brunch tillsammans med Lisa och Jacob. Sen var vi hemma och softade lite innan det var dags att åka till stationen och vinka av Lisa. Därefter köpte jag en tidning och tog  bussen hem. Har varit så sjukt fint väder hela dagen! Underbart härligt med solsken! Jacob hade gjort milkshake när jag kom hem, och sedan invigde vi en av våra presenter...en espressokokare. Sjukt gott kaffe! Mumma tillsammans med en semla:) Detta är en dag i matens tecken, ikväll ska babe göra något mumsigt med renskav. Tur att jag inte är så bakis, hehe!

Har fått en fin Alla hjärtans dag-present också, ett par träningsstrumpor:)
Svarta och höga, verkar sköna. Jacob fick en mössa av mig, vill ju inte att min älskling ska frysa...
Min mormor fyller år idag!!! GRATTIS!
Lite trist att jag inte kunde vara med på kalaset, men jag ska i alla fall fixa en jättefin present till henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0