Tvåtusennio

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bott i Malmö, färgat håret mörkt
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig några vad jag kan minnas...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Emma fick sin lille Scott...som är så söt, så söt:)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Danmark(Köpenhamn), Tunisien(Sousse) och England(London)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Platt mage;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det finns så många...resorna har varit fantastiska!
8. Vad var din största framgång 2009?
Har klarat mina tentor, fick ett superbra sommarjobb och vann division 1 med mitt kära Malmö:)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I januari var jag supersjuk i typ en vecka, i påskas hade jag fruktansvärd magknip under vår Stockholmsresa:( Annars lugnt
11. Bästa köpet?
Vår nya soffa..
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder...utan tvekan;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jacob, så ofta. Det fina fotoalbumet jag fick till vår tvåårsdag var så fint att jag höll på att börja gråta..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Queens låtar. Upptäckte dem riktigt ordentligt under Londonresan. Nu är jag såld!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ganska lika... Men glad över att få ha min älskling så nära. Och bara vara två minuter från min Biff:)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svullat, sambomyst och ätit i allmänhet;)
18. Blev du kär i år?
Nej, men fortsatte vara det.
19. Favoritprogram på TV?
2 and 1/2 men och Sveriges fulaste hem..
20. Bästa boken du läste i år?
Svårt det där...har läst en del. Svårt att plocka ut bara en.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jeez, jag minns knappt. Hade inte önskat mig så mycket men fick en massa fint.. Bland annat en resa till Köpenhamn med babe och en resväska av mamma och pappa. Och en guldstol!! Icke att förglömma...lovely!
22. Något du önskade dig men inte fick?
Tror jag inte.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åkte till Köpenhamn med babe, åkte karusell på Tivoli, promenerade på Ströget och åt middag i Nyhavn..
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer träning..
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Tights!! Every day!
26. Vad fick dig att må bra?
Jacob, Biff, familjen, vovvarna, laget, skolan och jobbet.
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Rami! Alltid Rami! Han är ju mitt frikort;)
28. Vem saknade du?
Morfar. Trots att det är så länge sen händer det ibland att jag fortfarande inte vill acceptera att han inte finns mer.
29. De bästa nya människorna du träffade?
Kursare, lag- och arbetskamrater..
30. Planer för 2010?
Jobba, spela volleyboll, träna, springa vårruset med Biffen, börja på Lärarhögskolan, hänga på stranden i Beddinge och Sandviken, parta lite mer och älskaälskaälska min Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0