Två dagar kvar...

Heldag på jobbet igen...nu sitter jag hemma och förösker skriva uppsats. Det går sådär. Vrålskriver en halv sida, sedan tar det superstopp. Hur ska den kunna vara klar om typ en vecka?! Jag fattar det då inte:( Menmen, bara jobba på och se hur långt det räcker...

Har känt mig guldig och fin hela dagen.
Flera kunder som frågade om vi hade tröjan kvar, känns som ett gott betyg. Den är fantastiskt skön också, redan en favorit alltså:)

Hade gett Jacob i uppdrag att köpa strumpbyxor till mig idag. Hade till och med skrivit en lapp där det stod: guldglittriga strumpbyxor. Och vad kommer han hem med?? Svarta strumpbyxor med glitter!! Nu är han sur och påstår att jag var otydlig.. Jaja, hoppas jag kan byta dem imorgon. Vill ju ha guldiga ben när det nya året kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0