Söndag

Något lugnare dag på jobb idag... Började klockan tio och var på plats ca två minuter innan. Hmm, måste börja jobba på det här. Menmen, kom i tid i alla fall. Mycket folk, men kändes som vi hade någorlunda kontroll. Skönt att cykla hem efteråt:) Fyra jobbdagar kvar och fyra dagar kvar på dettaår. Skumt det där med årsskifte:) Får se vad som händer på nyår...i nuläget känns det lite lonely men hoppas på att det ordnar upp sig. Annars får jag sitta och bara vara fin inför min älskling. Får se...

Tack gode gud för julklappspengar!!
Detta är ju en fattig månad för mig, likväl shoppar jag som om det inte fanns någon morgondag, haha! Idag inkom ett och endast ett exemplar av denna sedan länge slutsålda stortröja. Har funderat fram och tillbaka, ångrade mig som bara den när den hade tagit slut. Så nu när storleken på den enda inkommande visade sig vara min...ja, då hängdes den självklart undan. Pour moi! A domain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0