Onsdag

Lång arbetsdag igår, seeg sådan. Pratade om det på jobbet, att det är så skumt att vissa dagar bara flyger iväg medan andra sniglar sig fram. Menmen, har härliga kollegor i alla fall:) Kom hem och blev serverad en rotfruktsröra typ, jag förvandlade den snabbt till en soppa... Lite vatten i och sen smakade det finemang med en macka till. Vår kyl är ett skämt för tillfället, måste iväg och handla snart. När det finns tid. Och pengar.

Idag gäller det att vara effektiv under dagen, jobbar 15-20.15.
Måste iväg och hämta ett paket, annars är det plugg som gäller. Har satt upp några mål, kommer vara riktigt nöjd om jag fixar det:)

Det pratas om snö på nyheterna...
Var är den?! Jag vill ha! Vill sitta inne i mitt kök med en stor kopp kaffe, kanske med en lussbulle till och se snöflingorna singla ner. Snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0