Måndag igen...

Har grava problem att hålla isär dagarna när jag jobbar. Har ju jobbat hela helgen så känns skumt att det är måndag idag.. Jaja, på torsdag är det nyårsafton i alla fall. Hur ska det gå?? Spännande värre;)

Jobbade 9-18 idag..hade rast vid fyra och då kom Jacob förbi och fikade med mig på EspressoHouse. Myys! Blev så glad när jag såg honom, sken som en sol. Stod i kassan så kunderna måste ha undrat vad som plötsligt fick mig att bli så glad;) Fick med mig guldtröjan hem, den ska invigas imorgon. För tillfället känner jag mig helt körd i skallen, det är sånt kaos på jobb för tillfället. Vi försöker ösa ut varor då ställen är så tomma. Samtidigt måste vi hålla rean någorlunda från golvet och hinna hjälpa folk. Men det är sjukt kul...har kommit in i ett riktigt "gilla mitt jobb"-stimm! Härligt! Hoppas bara det får fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0