Lugn morgon

Känns lite surrealistiskt att kunna sittta hemma vid köksbordet och bara softa...iklädd babes nya morgonrock som luktar mysigt. Har ju jobbat tidiga pass fyra dagar i sträck nu. Men idag blir det 12-20.15. Bra, för jag måste hinna med en del innan. Byta strumpbyxor och besöka systemet...gotta be prepared!! Kanske tar en span på rean också, om jag orkar och det inte är för mycket folk.. Så det blir nog inget med det;)

Tittar ut och ser frost på taken...
Ska tydligen bli riktigt kallt imorgon. Typiskt när man ska ut och svira. Är laddad som bara den, men försöker hålla entusiasmen nere så jag inte övertänder;) Inte bra det där, haha!! Blir i alla fall middag i Limhamn tillsammans med Biff, Jacob och några andra...sedan utgång på Etage! Hurray!! Kommer bli kanon, känner det på mig.

Min lilla mamma ska på shoppingrunda idag och har lovat att titta in och ta en fika med mig när jag har rast:)
Jag blir glad av sånt.. Ska prata med min chef om framtiden idag också.. Hoppashoppashoppas!!! Hade blivit så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0