Julfest med volleybollen

Börjar bli en tradition att mina festrapporter kommer ganska så för sent. Menmen, nu är den här i alla fall. Skruvad julfest med klubben, promillen var hög!! Kul var det, trots att bordsplaceringen i flera fall verkar ha lett till tunghäfta;) Vi lekte lekar, mitt bord var sämst!! Fy fasiken vad dåliga vi var. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; volleyboll är det enda jag är bra på!! 

Snyggast på festen! Lätt!


Jumbohjälmen!! Vi var ganska snygga i den dock... Jessa är alltid en snygging, den där blicken använder hon när vi inte sköter oss. Jag kissar på mig varje gång;)
Annie var där! Efter en del tjat!! Min fina Annie!! Nästa gång jag ser ett stjärnfall ska jag önska att hon ska satsa för fullt på volleybollen. Min superpassare:)


Biffen är alltid så snygg... Annie lade sin hand i gröten...och sa sen att det var mitt fel! Vet jag inget om. Men kul var det, jeez vad jag skrattade!
Karin och Karin! Yeah!


Jag har absolut ingen aning om hur jag hamnade här. Men jag vågar mig på en gissning om att alkoholen hade ett finger med i spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0