Jobba jobba jobba

Det är det mitt liv handlar om just nu. Försöker klämma in lite plugg och mys också... I lördags stängde Jacob av väckarklockan vilket fick till följd att jag vaknade en kvart innan jag skulle börja. Fyy:( Hann typ ingenting, ingen frukost och inget smink. Kände mig helt sne hela dagen. Blev bättre på kvällen, med pizza och fika tillsammans med babe och Biff. Jag och Biffi bytte julklappar, jag fick en lyxig hårborste och kardemummakaffe. Mums, supergott och doftar underbart...juligt:) I söndags blev det tidig uppgång, hann duscha, frulla och läsa tidningen i lugn och ro. Mmm, mycket mer i min smak..

Idag jobbade jag tidigt...sedan bar det av in till stan för att få massage.
Knappast det skönaste jag varit med om, men om det ger effekt är jag nöjd:) Han trodde sig kunna hjälpa mig med min axel...jag blir så lycklig!!

Snön ligger kvar...så jag har promenerat till jobb varje morgon.
Riktigt skönt, trots att jag fick pulsa igårmorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0