9 december

Inatt fick jag mitt straff för att jag tagit megalång somorgon de senaste dagarna...då jag knappt kunnat sova något alls:( Buhu, fick ligga och lyssna på babes snarkningar istället.. Sådär kul. Men idag har jag släpat mig upp tidigt så hoppas kunna somna ikväll.

Planen för dagen är handledarmöte i Lund.
Så fick tänka till lite vid påklädningen...idag måste det ju fungera ute bland folk. Blev trots det uniformen, pallar inte anstränga mig mer än så en dag som denna. Har för första gången sedan jag klippte lugg för mer än ett år sedan lyckats sätta upp håret helt utan klämmor. Hurray!! Kan dock ha att göra med att mitt hår är megaskitigt... Men det bortser vi från nu;)

Innan mötet ska jag förbi UB och hämta upp en bok jag reserverat.
Håller på att skriva om mina teorier nu, känner mig lite vilsen så ska bli skönt att få stämma av med mina handledare. Hoppashoppas jag är inne på rätt spår... Är hyffsat nöjd med det jag skrivit hittills så hoppas det får stanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0