8 december

Var på Entré och spanade in tidigare nämnda väska igår...vilken besvikelse.
Blev inget med det kan jag säga. Idag har jag varit och hämtat ut fuskpälsen från H&M som jag hade beställt. Megaliten!! Suuck! Så det blir att skicka tillbaka den igen. Ska kolla i butik om en storlek större funkar. I så fall blir det att köpa den där. Den är ju himla fin! Men vill gärna att armarna ska få plats och att den ska gå att knäppa;)

Idag blev det återigen lång sovmorgon.
Måste ha någon trötthetsbacill i kroppen eller nåt sånt...är ju så sjukt trött. Vinterdeppig typ... Hade en sjukt bra träning igår. Tempot var överlag fantastiskt:) Efter en övning som innefattade mycket anfall susade det i mina öron, haha!! Gutt! Stupade i säng och däckade totalt efteråt. På onsdag kör vi järnet igen inför höstens sista match!! Och sen är det fest! Hurray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0