4 december

Fredag!! Favoritdagen framför alla andra. Jag släpade mig ur sängen vid åtta imorse, direkt ut i köket för att sätta igång kaffekokaren. Annars hade det aldrig gått;) Men nu är jag igång och har precis bäddat sängen, plockat undan kläder, städat toaletten och dammsugit och moppat hela lägenheten. Jeez I´m good! Får ju middagsgäster ikväll, alltid en bra anledning att få städat:) Emma och Camilla kommer på besök, ska bli så trevligt så. Längesen vi sågs nu, typiskt bara att jag ska till Göteborg imorgon nu när Millan är nere:p Menmen, får ta vara på kvällen i alla fall. Hoppashoppas Emma tar med sin lilla bebis:)

Sitter i nuläget och väntar på att golvet ska torka så jag kan ta mig bort till kylskåpet.
Julmust och årets första lussebulle är målet. Hann aldrig smaka någon igår, var ju på Entré med lilleBiff. Shoppade en del fint, ursnygga tights och två långa linnen från Gina Tricot. Lite underkläder och ett fempack strumpor som Biffen prackade på mig.. Bra dock då alla mina är utslitna:) Hann med en fika på Waynes innan vi cyklade hem i mörkret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0