3 december

Ny dag med samma schema!! Plugga plugga!! Skriva skriva! Tog sovmorgon då jag var halvt medvetslös när Jacob gick upp för att gå till jobb. Sov till halv tio och har sedan dess frullat risgrynsgröt, läst bloggar, pratat telefon med Biffen och faktiskt, tro det eller ej även skrivit en bit på uppsatsen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får nog planera det vidare arbetet. Men känns bra so far:)

Ska träffa Biffen vid fem och ta en tur till Entre...
Måste komma ut lite också plus att det ju börjar bli dags att spana efter julklappar. Ojoj, har ganska många i år. Men det är ju så kul:)
Dagens består av randig tröjklänning från H&M Divided och glansiga tights från Gina Tricot. Är så glad att jag återupptäckt dem i min garderob, de är ju sjukt sköna. Jacob tycker att de är porriga, men vad bryr jag mig om det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0