22 december

Dan före dan före dopparedan...snart är det julafton! Pappa kom förbi imorse och lämnade av Jacobs julklapp, nu är den inslagen och undangömd. Ser nästan mest fram mot att få ge honom den...men är lite nyfiken på vad jag ska få också såklart;)

Har under morgonen suttit och jobbat med uppsatsen, är trivsamt och går bra när jag väl kommer igång...
Ska snart iväg till jobb, börjar redan klockan 12 istället för tre som det var sagt från början. Kan ju lika gärna passa på att jobba ordentligt när jag väl är där.. Det har börjat snöa igen så blir till att dra upp luvan under promenaden bort till Mobilia.

Jag idag:
Tunika: Vero Moda
Tights: NYA! H&M
Diadem: Gina Tricot
Så här ser mina nya jeansleggings ut. Blev kär i dem när de kom till butik i höstas...men ville då hellre ha dem i svart. Väntade och väntade, men de kom aldrig i svart. Nu hängde där ett ensamt par kvar på Mobilia i förrgår...då slog jag till. Grymt sköna och jag älskar detaljerna på sidorna:) Och med tanke på alla svarta tights jag inhandlat på sista tiden så tycler jag bara det är bra att de är blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0