2 december

Idag inledde jag morgonen med en löprunda!!! Första gången på säkert en månad som jag var ute och pustade. Flåsade mig bort till Pildammarna, nu har jag precis duschat och är ganska nöjd med mig själv. Pluggar egentligen bäst på morgonen, men var så rastlös att jag var tvungen att ge mig ut först. Men nu ska det skrivas uppsats!! Kaffet är på gång!

Hade mysig kväll igår tillsammans med babe. Åt vegetarisk lasagne, Jacob har bestämt att tisdagar ska vegetariska. Middagarna alltså. Inte mig emot, så länge han lagar och gör det så bra som igår så är jag nöjd:) Blev kaffe och Ben and Jerry-glass till efterrätt, mums!! Tittade på en amerikansk buktalares julshow, sjukt kul:)

Ikväll har vi möte hemma hos Jessa istället för träning...våren ska planeras!
Mål ska sättas och planer smidas, vi är ju på gång! Vinnare av division 1 södra och klara för allsvenskan!! Var sjukt gött att daska till Engelholm ordentligt i lördags, 3-0! Inte mer än rätt, jävla sopor som trampade över mittlinjen för många gånger för att det ska vara okej. Tur att Suz var på plan, annars hade jag fått ett utbrott. Bra med två kaptener;) I alla fall, allsvenskan here we come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0