15december


Är på något sätt fantastiskt glad att det är jullov från volleybollen, känns att det behövs en paus.
Så nu ska jag bara ta det lugnt, inte tänka armdrag eller samspel över huvud taget.. Skönt! Tänker bara låta det sjunka in, glädjas och vara nöjd med hösten.. Sen kommer jag komma tillbaka, redo som bara den för allsvenskan:)

Jobbet igår gick finemang, skön start med tidig dag.
Var bara hemma och slappade sen, gjorde pannkakor till mig och mannen.. Idag jobbar jag länge, och stängning:p Segt, men samtidigt bra pengar. Får tänka så. Innan dess måste jag komma igång med pluggandet igen!! Har tillåtit mig att vara ledig på helgerna, har medfört att det är svårt att komma igång igen. Men nu så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0