14 december

Hade en sjukt mysig dag och kväll igår:) Middag på La Roche, tre små tapasrätter och en cappucino på det...mums! Promenerade till Stortorget där det var luciatåg, mycket mysigt, stämningsfullt och ganska kallt. Men stod ut, höll mig nära Jacob och snodde värme av honom. Sedan gick vi till Hemmakväll och hyrde film och köpte godis. Babe hade inte fastnat för någon biofilm, så blev mys i soffan istället. Flickan som lekte med elden, tyckte den vara betydligt bättre än ettan. Men att återigen konstatera, film kan inte konkurrera med boken. Går inte!

Idag inleder jag mitt juljobbande, 9-15 är schemat idag.
Sen är det råplugg som gäller, måste se till att vara effektiv när jag har chansen. Gaah! Träning ikväll, sista innan jul för min del.
Kände för att blinga denna måndag, kan behövas.
Är för övrigt iklädd jeans!! Första gången på flera veckor, snyggingar från Lee åkte på idag. Tillsammans med vitt linne och svart kofta från H&M. Paljetthårbamndet är även det från H&M, gillas skarpt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0