1 december

Släpade mig ur sängen för att hinna se julkalendern. Försöker alltid ge den ett försök, men det är ju såklart inte som när man var liten. Undrar när det förändrades egentligen...minns i alla fall att jag tittade under typ hela gymnasiet. Brukade slå på teven och ligga kvar i sängen och tittat innan det vara dags att sticka till skolan. Idag blev det risgrynsgröt till frukost, med kanel, socker och mjölk. Mums!! Och tände vårt datumljus som inhandlades i lördags. Fick såna lyckokänslor vid frukostbordet när jag satt där mittemot min tidningsläsande sambo.. Tänk vad underbart det är, att få bo tillsammans och pynta sitt hem inför julen:) Kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0