091216

Har klarat ett av mina delmål idag, bra gjort. Kom dock på att jag nog måste kolla en grej till innan jag åker och lämnar tillbaka böckerna imorgon. Som btw kommer bli en fullspäckad dag trots ledighet. Måste få pluggat en massa, tidigare nämnda tur till Lund, dela ut reklamblad åt volleybollen, hämta paket som jag inte pallade hämta idag, tvätta och kolla en julklapp till min babe. Jeez, blir till att stiga upp tidigt..

Såhär ser jag ut idag...lite smått djurisk.
Snön har slutat falla, trist men samtidigt skönt när jag ska ut och cykla. Men så fort jag kommit innanför dörrarna på jobbet ser jag helst att det börjar igen:)

Linne: Långt, svart från Gina Tricot
Tröja: Även den från Gina Tricot
Tights: Leopardmönstrade från H&M
Frisyr: Uppsatt, hårspännen från H&M
Skor: Svarta med nitar och fransar från Chique

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0