Tisdag i Helsingborg

Idag har babe och jag utnyttjat våra sommarkort och varit på utflykt i Helsingborg.. Trevligt värre, blev en ganska snabb visit. Dock hann vi med att luncha, fika, vara kulturella och babe hann shoppa. Så vi är nöjda:) Eller, jag hade såklart också velat shoppa...men det funkade att titta på också;P Babe köpte vinterskor(viktigt just nu...) och shorts. Shortsen tappade knappen så fort vi kom innanför dörren här hemma så jag fick sätta mig och sy. Men vad gör man inte;)
Högst uppe på Kärnan...efter en jädrans massa trappsteg. Kändes dock värt det då utsikten var riktigt fin:)

Jacob med latte och en kuban. Ja, kakan hette faktiskt så:) Sjukt god, med marsipan i. Mm, latte och kaka...vad mer kan man begära en varm sommardag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0