Snart semester...

Alltså nu börjar det verkligen närma sig!! Mindre än en vecka kvar till semestern!! Gaaah, hur kan tiden ha gått så fort?! Började inse hur nära det var idag när Biffen och jag var på stan och inhandlade solskydd och aftersun. Jag är lite splittrad i mina känslor inför resan. En del av mig fasar för hur mycket jag kommer sakna min älskade älskade kille:( Medan resten av mig säger att jag borde skärpa mig, inse att det bara är en vecka och att jag faktiskt behöver och förtjänar den då jag jobbat röven av mig hela sommaren. Tror aldrig jag jobbat så mycket innan. Samtidigt har jag aldrig tidigare haft en så rolig jobbsommar. Hoppas verkligen jag får komma tillbaka och jobba där nästa sommar också. Underbara människor och bra tider:)

Har en del kvar att fixa i veckan, bland annat måste jag tvätta..
Måstemåste!! Vill ju ha med mig en massa fina kläder ner som jag kan glida runt i. Lätta och luftiga ska de vara, då det kommer vara snuskigt varmt. I vanliga fall brukar man även behöva växla pengar...men inte denna gång. Tunisien har nämligen förbud på att föra in och ut deras valuta ur landet. Skumt, menmen. Känns lite konstigt att ta med sig svenska pengar enda ner till Afrika, men så ska det tydligen vara.
Sandstrand, blått hav, beachnät, solsängar... Ahh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0