Sista jobbveckan...

...har nu inletts. Är så nöjd med att jag ska jobba alla dagar fram till avresa, och att alla pass är tidiga:) Stört skönt att sluta klockan tre ju. Inte för att jag precis tagit vara på tiden idag...har suttit parkerad i guldstolen sedan jag kom hem. Surfat, druckit kaffe och löst sudoku. Samtidigt känns det som bra sysselsättning med tanke på att regnet öser ner där ute. Jag är ensam hemma idag, Jacob är iväg på fotboll med sin pappa. De ska käka middag innan och allt. Lyxigt;) Hoppas nu bara att Malmö nätar många gånger, så min älskling är glad när han kommer hem.

Ska träffa Biffen och knalla iväg och titta på Johnossi i Folkets park sen. Nära och bra. Men om vädret fortsätter att vara så här tror jag nog att jag hoppar. Ska nog göra en fruktsallad snart, blev så sugen på det när jag var i affären innan efter jobb. Plus att vi ju har en massa fin frukt från Kivik, den ingick i presenten från babes föräldrar:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt god fruktsallad, väntar nu spänt på kaffet!!

2009-08-17 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0