Semester...

Idag var första dagen på min långa ledighet!! Är ledig en hel vecka,vilket är fantastiskt underbart då jag typ jobbat konstant hela sommaren. Den senaste veckan har det varit full rulle med jobb och några dagar i Sandviken. Nu är jag helt matt, och fortfarande uppe i varv. Men det ger sig nog:)

Igår efter jobb hade jag Camilla och hennes kille Albin på besök.
Jättekul, då jag och Camilla inte setts sedan Emmas bröllop i november.. Kul också att få visa upp lägenheten och byrån som jag fått ärva av Camilla, och som nu stoltserar i hemmet. Vi käkade pizza, drack, pratade strunt och drog sedan till Debaser och dansade. Kul, och faktiskt riktigt bra musik. Jag var lite orolig i början;)

Idag har jag haft tidig födelsedagslunch, med Tilla, Pia, mormor och Emelie. Vi åt pastasallad och tårta...mums! Fick en massa fina presenter; En ugnsform, ett ljus, en jättefin röd canvastavla med en bild av mig och Jacob, och slutligen en guldstol!! Hurray, den är underbar. Underbart fin och underbart skön att sitta:) I love it!!!

Hade på mig min fina klänning som köptes till midsommar.
Köpt på H&M, på REA!
Gillas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0