Packning pågår...

Jobbade sista sommarvikariedagen idag...kändes nästan konstigt att säga hejdå till alla. Men jag ska ju snart dit igen, har fått tre pass vecka 36. Så de slipper mig inte så länge;) Har trivts så bra, och det verkar som de har trvits med mig:) Hoppas det!

Jaja, är hemma i nuläget...tvättar och har börjat packa.
Gaah, känns helt overkligt! Vet inte i vilken ände jag ska börja, men väskan är öppnad och kläderna ligger i högar på sängen. Endast och bara tunna och lätta kläder, det är ju varmt som i en ugn där nere. Puuh! Börjar få lite resfeber, men försöker att inte tänka på det. Drar snart iväg till volleybollträning, det kan man ju inte missa bara för att man ska ut och fara. Ska bli superkul!!! Inviger mina nya träningsshorts idag, jeez vilken skillnad det är med nya tights...nu åker de gamla i soptunnan. Utslitna som bara den.

Solen strålar här utanför, typiskt nu när man ska iväg;) Men gud vad jag behöver den här semestern!!! Intalar mig det varje gång resfebern gnager i mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0