Lomma beach

Idag har varit en riktig slapp och skön semesterdag.. Har tillbringat den i Lomma, liggandes på stranden. Fantastiskt skönt och underbart, badade dessutom två gånger i sundet:) Nu efter hemkomst har jag varit ute och sprungit en runda, har slappat till mig riktigt rejält och var inte sugen alls. Men babe peppade mig så det gick. Nu vill jag bara få hoppa in i duschen, men måste vänta tills babe är tillbaka från sin runda så jag kan släppa in honom. Det är ju så mycket skönare att slippa släpa med sig nycklar:) Ikväll ska vi på Allsång på Debaser, sitter och klurar på vad jag ska ha på mig, får bli något lätt då solen fortfarande strålar från en klarrblå himmel:) Ah, det är ljuvligt.

Imorgon funderar vi på att turista i vår alldeles egna stad...får se.
Vi tar det så lugnt det bara går;) Imorgon blir det i alla fall volleybollträning på kvällen för min del!! Åh, jag längtar!!! Ska bli sjukt kul att träffa alla igen, och såklart att få känna på boll. Hurray!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0