Lite ledsen....eller bara känslig

Jag sitter i min nya fina guldstol och längtar efter Jacob.. Vill ha honom här hos mig, och han har lovat att komma hem imorgon..fast inte förrän på kvällen. Nu kommer jag gå och längta hela dagen imorgon:( Jag höll på att börja gråta när Jacob sa att om jag bara sagt till tidigare så hade han kunnat åka hem med sin pappa redan ikväll. Vill gråta när jag tänker på det nu också.. Återigen ett tecken på hur känslig jag blivit på senaste tiden. Inte så att jag faktiskt börjar böla, men blir tårögd av minsta lilla, roligt som sorgligt...

Jaha, vad ska jag då göra imorgon???
Är lite sugen på at gå på stan, bara strosa runt och spana in massa fint. Men är rädd att det endast kommer leda till ångest då min inplanerade budget redan spruckit. Och jag vill inte slösa mer pengar, vill ju kunna shoppa nästa helg när vi är i Köpenhamn också. Inte mycket då allt i Danmark ju är svindyrt, men något i alla fall. Bara för att jag fyller år då:) Kanske något från COS, känns ju okej då det ju inte finns i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0