Lägesrapport

Dagens mående: Bra, käner mig glad och förväntansfull. Trodde nog att ångesten skulle vara större över att vara tillbaka på jobb...men det känns riktigt bra. Tror det beror på mina fina kollegor:)
Dagens låt:
Hm, har inte lyssnat på någon musik denna morgon. Får nog avvakta med det.
Dagens smink:
Än så länge är fejjan nude. Men blir nog till att dra några streck med eyelinern. Mer än så orkar jag inte.
Dagens frisyr:
Uppsatt...som alltid. Är dessutom absolut skönast när man jobbar.
Dagens klädsel:
Klänning från Rules by Mary, tights från H&M och vita converse
Dagens händelse:
Jobb...annars är det lugnt.
Dagens vill ha:
Nya kläder, haha!! Alltid! Lagom långa klänningar att ta med på semestern står högt upp på listan just nu.
Dagens saknad:
Känner mig ganska nöjd, men hade självklart inte tackat nej till några fler semesterdagar tillsammans med min babe...
Dagens behov: Kaffe! Varje dag!
Dagens köp: Blir inget alls. Kanske imorgon efter jobb.
Dagens mat: Köttbullar och makaroner på jobb...soppa till middag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0