Hemma igen

Klockan fyra imorse shoppade jag en parfym(Calvin Klein Euophoria) och en rulle Menthos på Monastirs flygplats i Tunisien... Jag vaknade tjugo över två, på ett hotellrum med superstark air condition vilket ledde till att man fick sova både med lakan och hästfilt över sig. I en dubbelsäng bredvid min bästa vän. Inte så farligt som det låter;)

Nu är jag hemma i min lägenhet, är så trött att ögona går i kors men kan inte sova.
Höll på att slumra till en stund innan, efter att ha packat upp hela väskan och tagit en dusch. Men då fick jag sms. Från damen jag varit på semester med. Hon saknade mig redan, haha!! Väntar, väntar och väntar på att Jacob ska komma hem, snart tar han bussen i alla fall...om han hinner med den. Får hålla tummarna och knata ner till tvättstugan så länge. Det är mulet i vår stad idag, nyss regnade det. Likväl längtar jag inte tillbaka. Är så glad åt att vara hemma. Har varit en underbart skön, rolig och fantastisk semester, men nu räckte det. Vill inte flyga mer på ett bra tag nu.

Är brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0