Födelsedagskalas

Idag hade jag mitt officiella födelsedagskalas...familjen-Erik+Acke och Kvick, mormor, farmor och farfar och Jacobs föräldrar var på besök. Mycket trevligt, och så mycket fina presenter jag fick:) Hurray! De traditionella pengarna från mormor och farmor och farfar, alltid trevligt och kommer ju alltid till användning. Har redan lagt in en beställning på volleybollshorts, dyrt men nödvändigt. Känns som en bra investering. Av Jacobs föräldrar fick jag/vi ett jättefint fruktfat...som vi spanat in tidigare. Pratade om det när vi var i stugan och det hade de snappat upp. Åh, så fint!! Av syskonen fick jag ansiktsrengöring, en mascara och rakblad. Gutt! Och slutligen, av mamma och pappa fick jag en resväska. En röd! Hurray! Mamma hade tröttnat på att jag lånar hennes varje gång jag ska iväg någonstans. Så nu fick jag en likadan som hennes. Fast i snyggare färg:) Blev nästan sugen på att börja packa inför Tunisien nu på direkten!

Är supernöjd med mitt kalas, känner  mig riktigt bortskämd.
Nu har jag dessutom precis blivit serverad en god middag av min älskling. Ikväll blir det nog en runda bort på Malmöfestivalen, pallade aldrig det igår. Då stannade vi istället hemma, med Biffen på besök. Men fick drucket lite cider, så jag var nöjd i alla fall. Men ikväll vill jag ut och käka langos, promenera runt och glo och lyssna på musik. Vill se Veronica Maggio på Stortorget, prio ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0