090807....dagen innan

Imorgon fyller jag år! Hurray! Jag älskar att fylla år. Särskilt med tanke på att jag i år ska få åka till Köpenhamn och bo på hotell tillsammans med min älskade:) Längtar.

Idag ska vi på utflykt till Löddeköpinge, ska växla pengar och spana in babes arbetsplats.
Jag har ju aldrig varit där...ska bli kul;) Annars blir det en riktig fixardag...tvätt och storhandling står på schemat. Måste tyvärr börja inse att det snart är dags att återvända till verkligheten med jobb och sånt:p Men nu är vi lediga!! Och ikväll ska jag på bokklubb hos Lina:) Trevligt!

Känns som det kommer bli en bra sistadag som 21-åring:)

Det är varmt i vår stad idag igen...så jag slappar runt i reafyndad klänning från JC. Känner mig som en glass när jag har på mig den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0