Vecka 17


Måndagmorgon!!! Ny vecka, nya friska tag! Denna vecka ska jag vara duktig och se till att få svarat på mejl som jag borde ha svarat på för länge sedan. Ska hänga satan på fastpoolen för att i alla fall försöka få ett pass. Måste ringa min chef och höra vad som händer, för det känns lite skumt. Annars är det skola och träning som gäller, dagens föreläsning ser jag verkligen framemot. Har glömt exakt vad vår föreläsare sa att den skulle handla om...men jag vet att jag reagerade med glädje när jag hörde det. Hoppas nu mina förhoppningar infrias. Efter skolan ska jag åka ut till Mobilia och hämta upp mitt schema hade jag tänkt...
Vår persienn gick sönder igår när jag skulle dra upp den:( Den lossnade liksom på en sidan, så nu ser det jättedumt ut. Får se om Jacob kan fixa det, får väl ringa pappa och be om råd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0