Världens längsta dag

På plats i Stockholm, och ganska så trötta efter typ världens längsta dag. 4.30 ringde klockan imorse:P Var ändå förvånansvärt pigg, måste varit alla förväntningar.. Taxi till stationen, och sedan en långlång resa. Lyckades sova lite, wohoo!! Fördrev annars tiden med att titta på The Office och frulla i bistron. Trevligt.

Familjen TolstoyRegens lägenhet är underbar!! Jag älskar den! Känns som att bo på ett lyxigt hotell, en egen svit. Huset är gammalt och vackert, i ett av rummen är det guldig stukatur i taket. Love it!! Har spenderat förmiddagen på stan, shoppade en underbar kofta som jag hade spanat in på Åhléns i Lund. Vit med marinblå ränder, lovely. Lunchade på Gallerian och drog sedan tillbaka till lägenheten för en fika innan vi skulle iväg till inspelningen av Parlamentet. Har varit lite lätt sega idag, så har fått inta socker med jämna mellanrum. Det funkar:)

Parlamentet var kul, dock lite segt i början när vi fick en lektion i hur vi skulle skratta och applådera. Jag tror vi lyckades. Hade sällskap med David och Malena, trevligt med inhemska guider. Var ute och åt middag med dem efter inspelningen, revbensspjäll med pommes...mums!! Vilken dag alltså! Men är det semester så är det:)
Bra bild, inte sant;) Kan upplysa om att det är Zoran Ismail och Henrik Hjelt.. Min kamera suger på långt avstånd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0