Torsdag

Jag orkar inte riktigt hela vägen idag känner jag. Kände mig inte supertrött när jag gick upp, men nu. Kan bero på att det återigen är en sådan dag när endast vissa kläder funkar. Gjorde ett tappert försök med ett par tighta jeans...det kändes skit! Så det blev detta istället...känns bra i alla fall:) Är inne på dagens andra kopp kaffe...känns bra när klockan precis passerat nio. Menmen, allt för att överleva dagen.

Är iklädd svart topp med ringad rygg från Gina Tricot och beiga, upprullade chinos från H&M Divided. Håret är slappast möjliga, baserad på knuten jag gjorde för att kuna tvätta fejjan imorse. Pallar inte anstränga mig mer än så idag, kanske bra med tanke på att håret då och då behöver vila från plattången... Ute blir det vita tygskor från Skopunkten och jacka från Peak Performance, ska ju cykla till jobb och har ingen aning om temperatur. Men solen skiner i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0