Tisdag

Ojojoj, redan tisdagkväll. Tiden flyger verkligen iväg de dagar då det är skola, jobb eller annat på schemat. Idag hade jag skola 14-16, innan det var jag ute på en löprunda. Sjukt jobbigt var det!! Fattar inte, var typ jättkonstig luft. Gick inte att ta ordentliga andetag...hm, bara jag inte börjar bli sjuk:( Inte nu när Stockholm är så nära! Klarade i alla fall hela rundan, men hade superhåll och mådde illa när jag var hemma igen. Pust!! Göttade mig i en varm dusch, vek tvätt, lunchade och pluggade lite innan det var dags att fara iväg till skolan.

Intressant föreläsning idag också...
kändes dessutom mer lagom med två timmar än med tre som det ju var igår. Kände mig på så gott humör över vädret att jag promenerade hem från stationen i Malmö. Köpte med mig en glass och njöt av den och av det vackra vädret.

Nu är jag hemma, har fikat och pluggat lite.
Sitter och väntar på babe, han och hans pappa är på KRauta och köper trätrall till vår balkong. Det kommer nog bli riktigt fint där ute i sommar:) Mysigt, att kunna äta frukost på balkongen.. Inte för att vi har sol på den, men en varm dag tror jag det kommer vara perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0