Stivpynta

=att vara "extremt uppklädd och tillfixad" (norska). Okej det kanske jag inte är...men känner mig ganska fin i alla fall. Massa nytt, inviger bland annat min nya mascara och mitt nya rouge som inhandlades i onsdags. Jäklar vilken skillnad med rouget, har sedan i somras haft ett betydligt ljusare. Detta hade till följd att jag såg ut som en clown efter första svepet. Menmen, nu är det fixat!

Topp: NY! Lindex
Jeans: Miss Sixty
Klocka: Casio
Armband: NYTT! Smalt, flätat band från Lindex
Nagellack: Mavala Fruity
Idag inviger jag skinnjackan för i år! Wohoo!!! Kombinerar den med halsduk från Mads Nörgaard. På fötterna blir det strumplöst och röda tygskor från SkoPunkten. En riktigt vårig outfit med andra ord.

Ska snart bege mot nordligare trakter, måste hinna fixa lite grejer till tentan.
Nödvändigheter som en stor latte fråm CoffeeBreak, mineralvatten och godis. Hade först planer på naturgodis, men en av mina kursare är allergisk mot nötter så det kanske inte är så lämpligt. Vill ju inte förorsaka någon olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0