Spring i parken

Körde en lite ny variant på löpningen idag, då jag inte stod ut med tanken på att behöva löpa alltför mycket på asfalt. Bestämde mig istället för att ta cykeln till Pildammsparken och utgå därifrån. Det var ett bra beslut, solen sken och det var nästintill;) härligt att springa.. Fyra varv blev det och därefter en skön och lång stretching. Enda problemet var att jag efter en stund började frysa, då det blåste en del. Blev till att cykla snabbt hem och kasta mig in i duschen. Där stod jag sedan längelänge. Så otroligt skönt!! Finns ingen bättre belöning efter en löprunda:)
Nu sitter jag här, nyduschad och fin...med en kopp kaffe bredvid mig. Har lunchat och ska snart börja göra mig iordning inför jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0