Söndag

Godmorgongodmorgon!!! Idag ska jag åka till Anderslöv och hälsa på min mormor. Det ska bli mycket trevligt. När jag var liten brukade jag alltid åka till henne och morfar på sportlovet. Jag gjorde det även några gånger efter att morfar gått bort. Men på senare år har det inte funnits tid till det, nu har jag ju inte ens sportlov. Saknar det lite, så kom på att vi kunde träffas och ha trevligt en dag i alla fall. Vi ska äta, promenera i Anderslöv och prata. En skön och avslappnad söndag helt enkelt. Precis vad jag behöver:)
Jag är snygg idag;)
Fick hjälp med fotograferingen idag, babe ställde upp. Då blir jag så här fin! Har på mig linne med guldnitar från H&M Divided och chinos från samma ställe. Koftan är min nya, underbara älskling från Acne. 100% kashmir, I love it!!! Ute blir det jacka från Peak Performance och vita tygskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0