Sommarschema

Föreläsningen idag var trevlig, dock kändes den lite stökig. Det pratades om olika teorier om hur ett språk förändras. Mycket intressant, men ämnet bidrog till att det blev mycket uppräkningar av exempel. Tur att vi får hand-out, för det var lite svårt att anteckna. Satt mest och var glad hela föreläsningen med tanke på tentan:)

Efter skolan tog jag bussen tillbaka till Malmö, och ut till Mobilia.
Plockade upp mitt sommarschema, vilket ser trevligt ut:) Flera lediga helger som kan spenderas med min älskling och med min Biff;) Sedan promenerade jag hem eftersom jag inte hade koll på vilken buss jag skulle ta. Det var riktigt skönt, solen lyste och det var allmänt härligt. Känner mig på gott humör för tillfället, härligt att se schemat för sommaren, jobbar liksom lagom mycket. Är ledig hela vecka 32, kommer dock kolla tider i fastpoolen då. Eller så kör jag på en vecka nere i Beddinge, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0