Solig lördag

Igår hade Biffen och jag en fin dag ute på Éntre:) Kul att kunna gå i lugn och ro och titta igenom alla intressanta butiker. Hittade inte så jättemycket dock, men de fina jeansen fick följa med hem...tror de kommer bli ett par trotjänare. Sjukt sköna. Efter allt spring i affärer fikade vi på Barista, ett trevligt kafé där allt är rättvisemärkt. Upptäckte denna kedja i Uppsala, där deras första kafé fanns. Blev då överlycklig över att deras take away-latte var billigare, sådant gillas! I alla fall, drack stor latte och åt mumsig brownie:) Fina grejer, fast blev lite sur över att jag inte fick studentrabatt:p Det fick Biffen! Vår teori är att personalen trodde att jag var hennes mamma, haha!!

Promenerade hem och for iväg med en lite irriterad man för att storhandla...
hämtade upp en bil hos hans syster först. Lyxigt värre, jag fick köra hem från affären! Hurray! Var vuxna igår och införskaffade ett gemensamt Ica-kort... Vuxenpoäng så det stänker om det;) Middagen intogs klockan tio, framför The Office...Tacos! Det äter vi nästan varje gång vi varit och handlat. Sjuukt gott!!!

Nu denna vackra och soliga morgon siter jag här alldeles ensam, då Jacob har stuckit iväg för att spela golf med Hampus:(
Jag gillar inte golf! Ska cykla till stan för att besöka systemet nu, det hann stänga igår och nu är Biffens öde i mina händer, hehe;) Det ska nog gå bra, tror jag ska spana i någon affär också. Iklädd mina nya jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0