Småregn

Jag har börjat med att upp senare än jag tänkt varje morgon. Kan inte låta bli att snooza när jag har en varm, mysig kille bredvid mig. Det är oundvikligt!! Gaah!! Menmen, har hunnit i god tid varje dag hittills...kanske är jag som ställer klockan för tidigt.

Våren skulle komma denna vecka var det sagt....för tillfället sitter jag och tittar ut på ett småregnigt Malmö.
Det regnar snett och är grått...trist!! Dock är det lite ljusare än vanligt, kan vara sommartiden som gör sig påmind. Tror jag ska peppa mig med en stor latte från CoffeBreak på vägen till skolan:) Hurray!!

Efter skola och plugg ska jag smita ner en tur på stan...ska faktiskt in på Lindex, ett ställe jag nästan aldrig shoppar på. Men såg dessa igår i deras shop. Ser fina och fräscha ut.
99kronor 199kronor
Känner mig sugen på en t-shirt, och denna ser perfekt ut. Snyggt tillsammans med blå jeans och kofta. Skulle inte kombinera dessa plagg, men koftan är perfekt med ett vitt linne under. Ska spana, hoppas på bra material och passform nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0